غذای خوشمزه

ساخت وبلاگ

از حفاظ ليليوم چه ميدانيد؟

حفاظ ليليوم در دنياي امروزه که تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي که به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندکي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد که در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند که امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ليليوم اشاره کرد که علاوه بر اينکه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يکي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ليليوم چه ميدانيد؟

حفاظ ليليوم

حفاظ ليليوم

حفاظ ليليوم چيست؟

بدون شک شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم که حفاظ شاخ گوزني در واقع يک گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شکل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين کنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يک حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد کرد که فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند که گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي کنند.

درب آکاردئوني امنيت را ايجاد مي کند.

همانطور که گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ليليوم امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد. دقت داشته باشيد که امروزه با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا کرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است که بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده کنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند که به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينکه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مکان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده کنيد.

مزاياي حفاظ پنجره

حفاظ پنجره اما داراي مزاياي بسياري است. ميتوان گفت که اين نوع حصار ها به منظور حريم هاي خصوصي و همچنين براي امنيت ساخته مي شوند. اين نوع از حصار ها در اينکه قوي هستند اما وزن نسبتا کمي دارند که استفاده از آن ها را راحت تر کرده است.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ ليليوم

يکي ديگر از مزاياي حفاظ هاي ليليوم اين است که در عين اينکه وزن سبکي دارند، به سرعت نيز نصب و راه اندازي مي شوند. فرم ساخت اين نوع حفاظ ها اينطور است که در مقايسه با انواع ديگر در نصب راحت تر هستند. شما همچنين مي توانيد آنها را با فولاد و يا آهن بسازيد و علاوه بر اينکه زيبايي آن ها را ايجاد کنيد باعث شويد که بسيار محکم تر از قبل باشند. همچنين امکان طراحي حفاظ هاي ليليوم و طرح هاي آن باعث مي شود تا بعد زيبايي را نيز برآورده کند. طرح هاي ليليومي در واقع به گونه اي ساخته مي شوند که شما ميتوانيد با پياده کردن ديوار هاي مختلف به راحتي از طرح هاي آن هاي پيروي کنيد.

امروزه فروش نرده پنجره يکي از مشاغلي است که سود فراواني دارد. در واقع فروش حفاظ هاي ليليوم در شکل هاي متفاوت انجام مي گيرد با توجه به اينکه افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند سالهاست که در اين موقعيت قرار دارند مي دانند که بهترين ها را چگونه نصب کنند. در بخش هاي مختلف معمولا از فروش حفاظ ليليوم و همچنين متريک هاي مختلف استفاده مي شود که از جمله آن ها ميتوان به متريال و جنس فلز و همچنين ضخامت اشاره کرد. خريد حفاظ ليليوم همچنين بسيار محبوب است. بسياري از مردم براي خريد اين نوع حفاظ هاي ليليوم بايد به مراکزي مراجعه کنيد که به صورت معتبر در اين زمينه فعاليت مي کنند. البته هنوز هم افرادي که در خارج از شهر ها زندگي مي کنند خريد اين نوع حفاظ ها را به حفاظ هاي فلزي ترجيح مي دهند چرا که احساس امنيت بيشتري را به شما خواهد داد. البته اين معنا را نمي توان به طور دقيق هم اکنون صحيح دانست.

نصب آردواز

آردوازدر واقع امروزه با طرح هاي مختلفي ساخته مي شود.  اين چارچوب ها البته تا مدتي ميتوانند ديد خانه شما نيز محدود کنند. نصب اين نوع حفاظ ها در واقع با خلاقيت هاي پيچيده اي انجام مي گيرد چرا که اين نوع حفاظ ها داراي رنگ ها و طرح هاي بيشماري هستند. طرح هايي که در اين زمينه انجام مي گيرند معمولا رنگ هاي بيشماري نيز دارند. دقت داشته باشيد که عده بسياري از اين طرح ها در واقع با طرح هاي چوب و يا استيل انجام مي شوند و شما ميتوانيد آن ها را روي پايه هاي بلوک و يا بتوني انجام دهيد.

 

نصب حفاظ ليليوم

ساخت حفاظ ليليوم

از تمامي موارد که بگذريم، ساخت حفاظ سرنيزه اي يکي از کارهايي است که نيازمند تخصص است. شما ميتوانيد از هرکدام از انواع اين نوع حفاظ ها براي محيط هاي جداگانه اي استفاده کنيد. ممکن است که حتي اخيرا فکر توليد و ساخت اين نوع حفاظ ها به سرتان زده باشد، در اين صورت بايد بدانيد که جنس اين حفاظ ها متفاوت است و ميتوان گفت که يکي از گرانترين انواع ساخت هاي حفاظ براي ليليوم نرده هاي فلزي است. هزينه بسيار زياد آهن در روزهاي اخير باعث مي شود که نرده ها گران تر از سابق باشند. البته ارزش و کيفيت اين نوع نرده ها باعث مي شود تا يکي از بهترين و ماندگارترين انواع حفاظ ها به شمار مي آيند. با اين وجود هم ميتوان گفت که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي شما ضرر نخواهد داشت و در نهايت مدت زمان بسياري براي شما حفاظ خواهد بود پس با استفاده از حفاظ ليليوم، ساختمان خود را ايمن کنيد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : از,حفاظ,لیلیوم,چه,میدانید؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 11:03

به طور کلي قصد اينگونه فعاليت ها ايجاد ذهنيتي کوتاه مدت از بهبود وضعيت اقتصادي است تا اعتماد و در نهايت رأي مردم جذب شود. مشکل اينجا است که اين موفقيت هاي کوتاه مدت مي توانند باعث از بين رفتن موفقيت هاي بلند مدت شوند.

بهترين مشاورين انتخابات

حتما مي دانيد که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يک رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر کشوري قلمداد مي شود وحتي بسيار بالاتر. شايد به همين خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسيار کليدي و طلايي است که به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر واستان و کشوري رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب کنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي يهويي و يک شبه يا افراد مختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.

 

بهترين مشاورين انتخاباتي

مثلا مشاور انتخاباتي  باراک اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 مشاور انتخاباتي 

 

 

بهترين مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخابات پکيجهاي تقلبي و کتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي کنند و مي دانند فوت کوزه گري را که به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.

 

بهترين مشاور ين انتخابات

متاسفانه اين روزها فروش پکيج هاي پوشالي وتوخالي به نام انتخابات و جالب تر اسامي و افراد اين سايتها و به اصطلاح اساتيد حاصر در اين سايتها فارغ از عناوين مجعول استاد و دکتر و مهندس و پروفسور و برخي هم تا ديروز حتي مدرک معتبر دانشگاهي نداشته اند امروز با جنين مدارکي پوشالي قد علم نموده و يا بدتر از بد هرگز در احزاب  و تشکلهايي.جايي و رد پايي نداشته و نه سر پياز ونه به اصطلاح  ته پياز بوده اند.

مازيارمير مشاوره انتخابات بعنوان يک مشاور تخصصي انتخابات به شدت معتقد است که اين سايتها و افراد  فقط  باعث نابودي کارزارهاي انتخاباتي چه در انتخابات مجلس و شوراي شهر و حتي اصناف شده و يا مي شوند و موارد بسياري را خود به شخصه سالها است ملاحظه ميکنم . به شدتمعتقدم پکيج انتخابات با اين سبک و سياق بيشتر رنگ و بوي پوچ و تو خالي دارد.

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاورین,انتخابات,دکتر,مازیارمیر, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 21:39

مهاجرت به اوکراين

وقتي صحبت از هزينه مهاجرت به اوکراين يا هر کشور ديگري مي شود بايد در نظر بگيريم که هدف از اين مهاجرت چيست؟

بعنوان مثال يک دانشجو مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک فرد متخصص مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک بيزينس من و تاجر مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک فرد بازنشسته مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

 

چون شرايط مهاجرت به اوکراين درباره هر يک از افرادي که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همين علت هزينه مهاجرت به اوکراين درباره هريک از افراد بالا فرق مي کند و يکسان نخواهد بود.

هزينه مهاجرت به اوکراين براي متقاضيان مهاجرت تحصيلي

يک دانشجو براي اينکه بخواهد به اوکراين مهاجرت نمايد فقط نياز دارد که از يکي از دانشگاه هاي اوکراين که اکثرا دانشگاه هاي معتبري در سطح اروپا هستند، يک پذيرش در رشته مورد علاقه خودش دريافت نمايد و سپس بر اساس اين پذيرش تحصيلي، يکسري مدارک براي ارائه به سفارت اوکراين در ايران تهيه نمايد.

مدارکي که براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين در مقطع ليسانس نياز است عبارت است از:

ترجمه رسمي دانشنامه ديپلم به زبان انگليسي

ترجمه رسمي ريزنمرات مقطع ديپلم به زبان انگليسي

ترجمه رسمي پاسپورت متقاضي به زبان انگليسي

ترجمه رسمي گواهي صحت و سلامت پزشکي به زبان انگليسي

اصل پذيرش تحصيلي يا دعوتنامه تحصيلي از دانشگاه هاي اوکراين

براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين در مقطع ليسانس، احتياجي به ترجمه مدرک پيش دانشگاهي و ترجمه ريزنمرات مقطع پيش دانشگاهي نيست، اما در صورتيکه اين دو مدرک به سفارت اوکراين در ايران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراين در ايران از شما مدارک را گرفته و تاييد مي کند. علت اين امر هم به اين خاطر است که سفارت اوکراين در ايران بابت تاييد هر مدرک ترجمه شده عددي بين چهل دلار تا پنج دلار از متقاضي مهاجرت تحصيلي به اوکراين دريافت مي کند در حقيقت مي توان به زبان عاميانه اينطور بيان کرد که سفارت اوکراين در ايران بابت تاييد مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمي آيد و حتي استقبال هم مي کند و خود دانشجو بايد با هوشياري فقط مدارک مورد نياز براي صدور ويزاي تحصيلي را به کارمند کنسولي تحويل دهد.

مواردي بوده که متقاضي  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراين در ايران تحويل داده و کارمند کنسولي همه مدارک را بدون هيچ اعتراضي تحويل گرفته و فيش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراين در ايران صادر کرده است.

فقط در همين فيلد مهاجرت دانشجويي به اوکراين  مي بينيد که هزينه پرداختي بابت صندوق سفارت مي تواند براي دو دانشجو آنهم در يک مقطع يکسان، متفاوت باشد يعني مثلا يک دانشجو هزينه تاييد چهار مدرک را بصورت دلاري به صندوق سفارت اوکراين پرداخت کند و دانشجوي ديگر، هزينه تاييد پنج يا شش مدرک را بصورت دلاري به صندوق سفارت اوکراين پرداخت نمايد.

اين موارد باعث مي شود که هزينه مهاجرت به اوکراين  حتي براي مهاجرت تحصيلي در هر پرونده متفاوت باشد.

يکي از نکات مهمي که خيلي از متقاضيان مهاجرت تحصيلي به اوکراين نمي دانند و متاسفانه دارالترجمه هاي مختلف و موسسات اعزام دانشجو از اين مورد سوء استفاده مي کنند اينست که  براي ترجمه مدارک مورد نياز سفارت براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين احتياجي به ترجمه روسي مدارک نيست و سفارت اوکراين در ايران و حتي دانشگاه هاي مختلف اوکراين، ترجمه رسمي به زبان انگليسي را از متقاضي قبول ميکنند. اما بدليل اينکه در حال حاضر در ايران هزينه ترجمه يک مدرک به زبان روسي  سه برابر هزينه ترجمه همان مدرک به زبان انگليسي است، عده ايي از اين نا آگاهي دانشجويان يا متقاضيان مهاجرت تحصيلي به اوکراين سوء استفاده مي کنند.

اين مورد هم يکي ديگر از پارامترهايي است که باعث مي شود هزينه مهاجرت به اوکراين براي هر فرد حتي با داشتن مدارک يکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصي اوکراين در دپارتمان مهاجرت هلدينگ حقوقي راديو وکالت خدمات اخذ پذيرش از تمامي دانشگاه هاي معتبر اوکراين در شهرهاي کي يف، خارکف، اودسا، سومي، لوو و … را به صورت تخصصي و حرفه ايي  انجام مي دهد.

براي مشاوره با کارشناسان ما  مي توانيد با تلفنهاي دفتر ايران و يا دفتر اوکراين تماس بگيريد و درصورت تمايل وقت مشاوره حضوري رزرو نمائيد.

هزينه مهاجرت به اوکراين براي متقاضيان مهاجرت دائم يا اخذ اقامت دائم اوکراين

همانطور که در بالا به تفصيل توضيح داده شد هزينه مهاجرت به اوکراين براي هر فرد به خيلي از پارامترها بستگي دارد

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين، پس از ورود به کشور اوکراين مي خواهد در کدام شهر زندگي کند؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراين، مي خواهد در کشور اوکراين کارآفريني کند و به اصلاح کسب و کاري راه بياندازد يا اينکه در شرکتي بعنوان نيروي کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين متاهل است يا مجرد؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين بصورت تکي مي خواهد اقدام نمايد يا بصورت خانوادگي؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين داراي فرزند است؟

سن فرزند يا فرزندان فرد متقاضي چقدر است؟
با توجه به قوانين کشور اوکراين، پروسه اخذ اقامت اوکراين و مهاجرت به اوکراين  براي فرزندان يک خانواده در سنين مختلف  متفاوت است و اين تفاوت باعث مي شود که هزينه مهاجرت به اوکراين در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته اي که درباره هزينه مهاجرت به اوکراين بايد متذکر بشويم اين است که عده ايي از افرادي که در زمينه اخذ مهاجرت به اوکراين در فضاي مجازي ايران کار مي کنند، به دليل اينکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراين مراحل مختلف و ريزه کاري هاي بسياري دارد، از نا آگاهي متقاضيان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددي را اخذ مي کنند

اما هلدينگ حقوقي راديو وکالت در قراردادي که با موکلين و متقاضيان مهاجرت منعقد مي کند هزينه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قيد مي کند و قيد مي شود که متقاضي هيچ هزينه اضافه اي بابت مراحل مختلف پرداخت نمي کند.

بعنوان مثال براي کشور اوکراين، راديو وکالت تضمين مي نمايد که در کليه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراين، هيچ مبلغ اضافه اي به عناوين واهي از متقاضي اخذ نمي شود.

طي اين مدت فعاليت در زمينه مهاجرت، موکلين و متقاضياني داشتيم که قبلا تجربه کار با گروه هاي ديگر مهاجرتي را داشتند و عنوان ميکردند که علاوه بر مبلغ قيد شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزينه هايي با عناوين مختلف از آنها اخذ مي شده است.

گروه تخصصي اوکراين در دپارتمان مهاجرت هلدينگ حقوقي راديو وکالت به صورت تخصصي و حرفه ايي خدمات مشاوره راه اندازي کسب و کار و خريد ملک و اخذ اقامت دايم اوکراين را ارائه مي کند بطوريکه راديو وکالت خبره ترين تيم اجرايي را در شهرهاي کي يف، خارکف و اودسا در کشور اوکراين دارا مي باشد.

تمامي قرارداد هاي راديو وکالت با متقاضيان و موکلين  در بخش حقوقي يا مهاجرتي در دفتر ايران تنظيم مي شوند

قرارداد ها به زبان فارسي تنظيم مي شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضميني منعقد مي گردد.

راديو وکالت سعي دارد با اعتماد سازي و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهاي حوزه فعاليت خود، برند قابل اعتمادي را براي ايرانيان در سراسر دنيا ارائه کند.

ارائه مشاوره براي متقاضيان در هلدينگ حقوقي راديو وکالت به صورت رايگان انجام ميشود

با توجه به شرايط اوکراين و ارزش پول اين کشور، بهترين موقعيت براي سرمايه گذاري در اوکراين و راه اندازي کسب و کار براي ايرانيان علاقه مند مي باشد.

راديو وکالت تيم تخصصي مشاوره سرمايه گذاري دارد و مي تواند در حوزه هايي که  در اوکراين سود ده مي باشد  به متقاضيان سرمايه گذاري و راه اندازي کسب و کار، مشاوره تخصصي ارائه دهد.

براي اطلاعات بيشتر و دريافت وقت مشاوره مي توانيدبا تلفن هاي دفتر ايران تماس بگيريد

88705123

88106119

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : هزینه,مهاجرت,به,اوکراین, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 12:59

قيمت سئو و خدمات سئو

سئو (انگليسي: SEO) يا بهينه سازي موتورهاي جستجو، از جمله گوگل و بينگ توسط متخصص سئو صورت مي‌پذيرد. از جمله مواردي که مي‌تواند منجر به بهبود سئو سايت ما شود، يادگيري اصول سئو است که با بهره از آن‌ها، مي‌تواينم به سئو کردن بپردازيم. از سويي يادگيري مفاهيم ديجيتال مارکتينگ کمک بسياري در يادگيري بازاريابي سئو چيست مي‌کند.

خدمات سئو شامل طيف گسترده‌اي از موارد مي‌شود. از جمله خدمات سئو مي‌توان به سئو سايت (on-site و off-site) در برخي کلمات کليدي به صورت پروژه‌اي، رفع برخي نواقص تکنيکال در وبسايت و … اشاره کرد. برخي از سئوکاران نيز خدمت افزايش ترافيک را ارائه مي‌دهند که مزايا و معايب خاص خودش را به همراه دارد. به عنوان مثال، محتواهاي وبسايتي دچار کنوباليزيشن شده‌اند و اين متخصص سئو است که مي‌تواند مسير درست از بين بردن همجنس خواري پيش آمده را براي وبسايت شما مشخص و بر اساس آن برنامه، به رفع مشکل پيش آمده بپردازد.

 

 

قيمت سئو متناسب با اسکيل پروژه، سرچ واليوم کلمه کليدي، سختي کلمه و … مشخص مي‌شود؛ و به يک عامل به صورت مستقيم، وابسته نيست. به همين دليل متناسب با سطح سئو مورد نياز براي شما، قيمت سئو نيز متفاوت خواهد شد.

از مواردي که در اصول سئو مي‌توان به آن اشاره کرد که ذيل خدمات سئو، از سوي سئوکار به شما ارائه مي‌شود، مي‌توان به بررسي چگالي کلمات کليدي در محتواي خلق شده، راهکارهاي گري هت سئو براي تخصيص منابع کمتر در عين رنک  گيري پايدارتر، بررسي بکلينک‌هاي دريافتي وبسايت شما، طراحي ساختار سايت براي توضيع متوازن اعتبار (Domain Power) و … اشاره نمود.

بازاريابي با بهره از سئو، اين مزيت را دارد که شما بي آن که هزينه‌هاي سنگيني (متناسب با اسکيل سازمان و ميزان رقابت سئو در حوزه شما) براي Google AD تخصيص دهيد، بتوانيد نتايجي بلندمدت‌تر کسب کنيد. در اکثر حالات، هزينه گوگل ادوردز بيش از هزينه ماهانه سئو شما مي‌شود و همچنين به دست آوردن ترافيک ورودي ارکانيگ که از افزايش CTR شما حاصل مي‌شود، منجر به افزايش اعتماد وبسايت شما نزد گوگل و به تبع، شکل گرفتن حلقه‌ي تقويت شونده مثبت در جهت بهبود اعتبار شما نزد گوگل مي‌شود.

در اين ميان، داستان نويسي براي خلق محتوا بسيار مهم خواهد شد. يک سئوکار بايد به شکلي بتواند يک داستان کم نقص خلق کند که مخاطب را ميخکوب کند. سبک روايتگري و داستان گويي در داستان، عاملي است که منجر به بهبود مطلوبيت مطالعه متن ما (داستان) مي‌شود. در واقع يکي از اصول نانوشته سئو، در کنار نحوه نگارش تايتل، دسکريپشن، آلت تکست تصاوير و …، شيوه قلاب کردن مخاطب به محتواي خودمان است که منجر به افزايش Time on Site يا Dwell Time مي‌شود.

يک متخصص سئو به عنوان يک بازارياب که بر محتوا تسلط دارد، مي‌تواند با انکرتکست داستان کوتاه جالب يا داستان آموزنده مخاطب را يک لايه به آنچه هدفش است، نزديک‌تر کند. به عنوان مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات سئو از جمله سئو سايت يا ارائه خدمت مشاوره سئو را در ذهن خود داريد، ابتدا بايد مخاطب را از محتوايي که خلق کرده‌ايد، وارد وبسايت خود کنيد و با داستاني که براي او خلق کرده‌ايد، مسير مخاطب را جهت دهي کنيد. از سويي مفهوم Omni-Chanel در بازاريابي مطرح مي‌شود، که اثر بسازيي در قلاب کردن مخاطب دارد. ايجاد محتوايي با داستان آموزنده، علاه بر آن که موجب جلب رضايت مخاطب مي‌شود، او را به سوي هدف ما، سوق مي‌دهد.

ما با خلق داستان در محتواي‌مان که مي‌تواند داستان کودکانه يا داستان کوتاه عاشقانه تلقي شود، از يک سو؛ و سئو کردن مطلوب محتوا از سوي ديگر، علاوه بر رنک گيري بهتر در SERP با کلمه کليدي مدنظرمان، مخاطب را به سمت هدف مدنظر خودمان برده‌ايم.

به عنوان مثال، محتواي املاء صحيح کلمات از حميد طماسبي به شکلي نگاشته شده است که اگر فردي کلمه کليدي مصدع اوقات را جستجو کند، محتواي او، در رتبه  اول، نمايان مي‌شود!

اينک اين پرسش مطرح مي‌شود که چه شد، محتواي مصدع اوقات حميد طهماسبي، رتبه يک را به خودش اختصاص داد. پاسخ همان چيزي است که در چند خط پيش مطرح شدسئو و خلق داستان.

نگاهي به محتوا بيندازيم. در کنار کلمه کليدي مصدع اوقات، از LSIهاي تصدع اوقات، تصديع اوقات و مسطح اوقات نيز بهره برده شده است. از سويي به بيان مترادف مصدع اوقات نيز پرداخته شده است. گوگل با کراول و خزش در اين صفحه، متوجه خواهد شد که محتوايي پيرامون مصدع اوقات نگاشته شده است و نه محتوايي پيرامون سايت ديوار.

نگاهي به محتواي سئو شده ديوار حميد طهماسبي بيندازيم. در کنار کلمه کليدي اصلي که ديوار است، از LSIهايي مانند دانلود ديوار، ديوار من، ديوار کرج، ديوار اهواز و ديوار شيراز، اصفهان و مشهد بهره برده شده است. اين عمل علاوه بر آن که موجب افزايش چگالي کلمه ديوار مي‌شود، کمک مي‌کند مخاطب نيز با آگاهي بيشتر از مفهوم اصلي مورد اشاره در محتوا، به ادامه مطالعه آن بپردازد.

البته در کنار چگالي کلمه کليدي، موردي مانند اعتبار دامنه وبسايت dimaht.com را نيز بايد در نظر بگيريم.

فراموش نکنيم محتوايي نظير داستان، ديوار و مصدع اوقات، تنها با سئو on-page رتبه مطلوبي نگرفته‌اند؛ بلکه به صورت کلي، سايت سئو شده است و بايد نگاه کل نگرانه به سايت اندازيم و از منظر on-site و همچنين off-site بررسي‌اش کنيم. دريافت بکلينک از وبلاگ‌هاي شخصي با اعتبارهايي مطلوب، به عنوان مثال يکي از عوامل اثرگذار بر off-site & off-page ديماتي است.

سئو را چيزي فراتر از هر آنچه در ذهن داريم، بايد در نظر بگيريم. فردي که به عنوان سئوکار به ارائه خدمات سئو مي‌پردازد، بايد مهارتي مانند خلق داستان را در خودش پرورش دهد. با پرورش اين مهارت است که مي‌تواند محتوايي مانند ديوار يا مصدع اوقات را براي مخاطب، دلنشين کند و او را به سمت هدفي که مدنظر دارد، جهت دهد.

 

Source: Coell University

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : مفاهیم,دیجیتال,مارکتینگ, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 22:45

با شروع فصول سرد سال، سرويس پکيج يکي از خدماتي است که شروع به افزايش تقاضا را در آن شاهد هستيم. به خصوص آگاهي از روش سرويس پکيج ايران رادياتور به ما در راستاي سرويس اصولي کمک مي‌کند. يکي از دلايل اين امر، بي‌توجهي افراد به سرويس پکيج در طول سال است. سرويس به‌هنگام پکيج اين مزيت را براي ما به همراه دارد که در صورت وجود موردي در مشعل، منبع انبساط يا ... پکيج، به سرعت از آن آگاه شويم و بي‌نياز از تعميرپکيج شويم که به صورت کلي قيمتي بيش از سرويس پکيج داد (به تبع بايد از مواردي مانند قيمت سرويس پکيج بوتان و هزينه سرويس پکيج ايران رادياتور، قبل از درخواست سرويس، آگاهي پيدا کنيم).

سرويس در شهر متفاوتي از جمله کرج (سرويس پکيج کرج)، تبريز (سرويس پکيج تبريز)، تهران (سرويس پکيج تهران) و مشهد (سرويس پکيج مشهد) توسط پلتفرم آنلاين خدمات و پشتيباني خدمت از ما، ارائه مي‌شود.

جالب است بدانيد موارد زير پيرامون سرويس پکيج، جستجو مي‌شود:

  • قيمت سرويس پکيج بوتان
  • هزينه سرويس پکيج ايران رادياتور
  • روش سرويس پکيج ايران رادياتور
  • آموزش سرويس پکيج ايساتيس
  • نحوه تخليه آب پکيج
  • آموزش سرويس پکيج ايران رادياتور
  • تخليه آب پکيج بوتان
  • تخليه آب ايران رادياتور

 

نصب آبگرمکن ديواري بوتان b3115

قيمت سرويس پکيج به عوامل متفاوتي بستگي دارد. مثلا در مواردي مانند تخليه آب پکيج، شاهد قيمت بيشتري از سوي تعميرکارپکيج هستيم. در صورتي که با کمي توجه، هم‌اينک مي‌توانستيم از گرمايش لذت بخش پکيج در خانه بهرهمند شويم. از سويي قطعاتي که از سوي تعميرکار براي سرويس پکيج بهره برده مي‌شوند، خود عاملي ديگر در جهت کاهش يا افزايش هزينه سرويس پکيج است.

 

 

 

پيشنهاد ما بهره از قطعاتي است که از کيفيت مطلوبي برخوردار هستند و مي‌تواند در بلندمدت عملکرد خودشان را حفظ کنند. بسيار ديده‌ايم بهره از قطعات نامرغوب و غير اصل علاوه بر آن که موجب کاهش عملکرد پکيج شده‌اند، خرابي آن را نيز به همراه داشته‌اند.

التبه يک سرويسکار حرفه‌اي و مجرب، هدفش را افزايش هزينه سرويس پکيج بوتان نمي‌گذارد. او از ديگر سوي اين موضوع آگاه است که ارائه خدمات مطلوب به مشتري، خود عاملي در جهت کسب رضايت او و در بلندمدت، افزايش تقاضاها را شاهد خواهد بود.

براي هزينه سرويس پکيج ايران رادياتور نيز هر ساله اتحاديه نرخ خودش را مشخص مي‌کند، اما با توجه به نوساناتي که در بازار شاهد هستيم، نرخ اتحاديه پکيج معيار مناسب براي سنجش نيست.

يکي از سوالاتي که در اينجا مطرح مي‌شود، تفاوت تعمير انواع پکيج‌ها با يکديگر است. به عنوان مثال تخليه آب ايران رادياتور، يکي از مورادي است که بسياري از افراد تمايل به بهره از يک فرد متخصص در تعمير پکيج اين برند را دارند. بايد از اين مورد را بدانيم که ساختار پکيج در اکثرپکيج‌ها کاملا مشابه يکديگير است و تفاوت در جزئياتي است که دارند. به همين دليل شما با خيالي آسوده مي‌توانيد تعمير پکيج ايران رادياتور خود را به يک تعميرکار متخصص تفويض کنيد.

براي پکيج‌هاي برندهايي همچون بوتان، ايران رادياتور و ... نيز شاهد چنين موردي هستيم. تخليه آب پکيج بوتان همانند تخليه آب ايران رادياتور يا ديگر انواع برندها است و تفاوت در همان جزئيات ساخت پکيج است که به شما عزيزان گفتيم.

از ديگر خدماتي که در کنار سرويس پکيج در فصول سرد برايشان تقاضا افزايش پيدا مي‌کند، مي‌توان به تعمير و سرويس آبگرمکن، نصب، تعمير و سرويس سيستم‌هاي گرمايشي، تعمير و سرويس بخاري گازي و ... اشاره کرد.

برخي منازل نيز داراي گرمايش از کف هستند. در چنين مواردي، بررسي موتورخانه و انجام تست‌هاي متفاوت براي سنجش عملکرد مطلوب موتورخانه، مي‌تواند موجب بررسي بازدهي گرمايش از کف شود و به تبع در طول زمستان، سيستم گرمايشي‌تان، مطلوبيت بيشتري به همراه خواهد داشت.

پکيج قلب هر خانه‌اي است که در فصول سرد سال شروع به تبش مي‌کند. ايرفو، ايران رادياتور، بوتان و ... از جمله برندهايي هستند که در اين حوزه فعاليت مي‌کنند. با سرويس پکيج به صورت دوره مي‌توانيم از تعمير پکيج بي‌نياز شويم و در عمل قيمتي براي تعمير پکيج خود نپردازيم.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : هزینه,سرویس,پکیج,ایران,رادیاتور, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت: 2:38

طرح لایه باز برنامه کلاسی طرح دوم

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : طرح,لایه,باز,برنامه,کلاسی,طرح,دوم, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 0:41

قبل از تمرين چه بخوريم، هنگام تمرين و بعد از ورزش چگونه تغذيه کنيم؟

در حين تمرين مهم ترين نکته مصرف آب است. بدن شما در حين فعاليت به ميزان آب بيشتري نياز دارد.

قبل از تمرين چه بخوريم، هنگام تمرين و بعد از ورزش چگونه تغذيه کنيم؟

تغذيه قبل از تمرين چگونه باشد؟

  • وعده ي قبل تمرين خود را حدود يک تا دو ساعت قبل تمرين بخوريد تا فرصت براي هضم آن باشد. اين که يک ساعت فاصله باشد يا دو ساعت بستگي به ميزان وعده اي دارد که متخصص يا مربي براي شما در نظر گرفته اند.
  • قبل از تمرين خوب آب بنوشيد. بدن شما قبل تمرين بايد هيدراته باشد.
  • همانطور که گفته شد کربوهيدرات براي سوخت رساني به عضله حرف اول را مي زند. وعده ي قبل تمرين بايد حاوي کربوهيدرات باشد. اين کربوهيدرات به ذخاير گليکوژني کبد و ماهيچه هاي شما رفته و باعث قدرت شما نيز مي شود.
  • از کربوهيدرات هاي پيچيده استفاده کنيد، مانند نان سبوس دار، ماکاروني، سيب زميني و ميوه ها استفاده کنيد تا در تمام طول تمرين سوخت عضلاني شما محفوظ باشد. کربوهيدرات هاي ساده مانند قند و شکر همان ابتداي تمرين مصرف مي شوند.
  • وعده ي قبل تمرين بايد داراي مقدار متوسط پروتئين باشد.
  • غذاهاي کم چرب را براي وعده ي قبل تمرين انتخاب کنيد، چربي از جمله مواد دير هضم مي باشد که معده را به مدت طولاني درگير هضم خود خواهد کرد. در مورد پروتئين هم اگر ميزان مصرفش زياد باشد همين اتفاق مي افتد و بيشتر گردش خون به سمت معده رفته و از قدرت و نتيجه گيري تمرين شما مي کاهد.
  • بهتر است حدود نيم ساعت قبل تمرين ميزان کمي ميوه مصرف کنيد.
  • ساندويچ مرغ يا تخم مرغ با نان سبوسدار و همينطور ميوه مي توانند نمونه هاي خوبي براي تغذيه قبل تمرين باشند.

 

در حين ورزش تغذيه تمريني چطور باشد؟

در حين تمرين مهم ترين نکته مصرف آب است. بدن شما در حين فعاليت به ميزان آب بيشتري نياز دارد، براي فعاليت هاي حياتي، تعادل دمايي، رشد عضلات و حتي چربي سوزي. پس سعي کنيد هر 15-20 دقيقه يک ليوان آب مصرف کنيد البته به شرطي که موجب سنگيني و ناراحتي شما نشود.

در مورد نوشيدني ورزشي و سوخت رساني به عضلات در حين تمرين نيز 6-8% نوشيدني مي تواند حاوي کربوهيدرات باشد، به خصوص اگر هدف افزايش حجم عضلاني باشد. کربوهيدرات مصرفي در حين تمرين به دليل اينکه بايد فوري در اختيار سلول ها قرار گيرند ترجيحا کربوهيدرات ساده مانند شکر باشد.

نوشيدني ورزشي بخصوص پس از يک ساعت از تمرين اهميت زيادي پيدا مي کند. مي توانيد مقداري نمک و شکر (ميزان به دستور متخصص يا مربي بر اساس شرايط شخص تعيين مي شود) را به عنوان نوشيدني ورزشي مصرف کنيد و از آبليمو براي طعم دهي استفاده کنيد.

 

فرصت طلايي  براي سوخت رساني به عضله، بعد تمرين

اکنون زماني است که شما پس فعاليت انرژي زيادي را سوزانده ايد و بدن شما با ذخاير خالي در انتظار مواد غذايي است. اين زمان بهترين زمان براي رشد عضلاني مي باشد و تغذيه در اين مرحله اهميت زيادي دارد. به چند نکته در رابطه با تغذيه پس از تمرين توجه کنيد:

  • همانطور که گفته شد اکنون بدن شما نيازمند انرژي است. حدود 20-60 دقيقه پس از تمرين بهترين زمان براي سوخت رساني به عضله مي باشد.
  • کربوهيدرات سوخت اصلي سلول هاي شماست. پروتئين نيز در حجم عضلاني اهميت زيادي دارد. پس وعده پس از تمرين حتما داراي اين دو ماده باشد.
  • پس از تمرين بهتر است بلافاصله از کربوهيدرات ساده استفاده کنيد، مانند آب ميوه. البته کربوهيدرات پيچيده نيز که در مورد قبلي توضيح داديم تا يک ساعت پس از تمرين مصرف شود.
  • ساندويچ مرغ (مرغ سرخ نشده باشد)، ساندويچ کره بادام زميني و شيرکاکائو مي توانند وعده هاي خوبي براي مصرف پس از تمرين باشند.
  • بسياري افراد در رابطه با اهميت شيرکاکائو پس از تمرين کنجکاو هستند. شيرکاکائو نيز به دليل اين که هم داراي کربوهيدرات و هم پروتئين مي باشد مي تواند پس از تمرين گزينه مناسبي باشد. البته به شرط کم چرب بودن.

 

چرا تغذيه مهم است!

همانطور که مي دانيد تناسب اندام تابع سه فاکتور مهم شامل تمرين، تغذيه و خواب مي باشد. در اين مقاله سعي شد در رابطه با جزئي از تغذيه، که مربوط به تغذيه تمريني مي باشد صحبت شود.

موارد گفته شده تقريبا براي تمامي ورزش ها مي تواند کاربرد داشته باشد اما در ورزش هاي مختلف شايد کمي تفاوت در نحوه تغذيه وجود داشته باشد که متخصصين فعال در اين زمينه ها تصميم گيرنده براي جزئيات اين مسائل مي باشند. ميزان غذاي مصرفي براي تمرين نيز بر اساس ميزان فعاليت شخص و ويژگي هاي فردي متغير است.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : قبل,از,تمرین,چه,بخوریم,هنگام,تمرین,و,بعد,از,ورزش,چگونه,تغذیه,کنیم؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 11 مهر 1398 ساعت: 1:12

معرفي يکي از معتبر ترين وبسايت هاي خريد و فروش پرفکت ماني

 

امروزه و با پيشرفت قابل ملاحظه اي که ارزهاي ديجيتال در جهان کرده اند به نظر ميرسد که انسان بايد بپذيرد که ارزهاي ديجيتال آينده پولي آنها را خواهد ساخت و لاجرم بايد به سمت خريد و فروش با ارزهاي ديجيتال و از طريق اينترنت داشت. اين پول هاي نامرئي مزيت هاي فراواني دارند که باعث شده تا بسياري از کارشناسان ظهور آنها را در بازار کالا و بورس خيلي نزديک ببينند.

ما در صرافي آنلاين سام و تحت عنوان تجاري سام اکسچنجر با نگاه ويژه اي که به ارزهاي ديجيتال داشته ايم فعاليت هاي خود را در ضمينه خريد و فروش ارزهاي ديجيتال همچنين خدمات پرداخت آنلاين و نقد کردن درآمدهاي ارزي فعال را با سرعت،دقت،اطمينان،اعتبار بالايي براي مشتريان خود مديريت و برنامه ريزي مي کرده ايم.

صرافي آنلاين سام اکسچنجر با ارائه بهترين خدمات در زمينه ارزهاي ديجيتال به بهترين شکل در خدمت کاربران ايراني بوده است و به يکي از محبوب ترين برندها در اين زمينه تبديل شده است. ابزار خريد و فروش ارز ديجيتال ما کاملا اتوماتيک و آني بوده و هيچگونه دخالتي در آن نمي شود تسويه سفارشات فروش در کمترين زمان ،خدمات بدون کارمزد،امنيت خريد و فروش مواردي است که هر روز با بالاترين استانداردها در حال انجام است.

از جمله منحصربفردترين سيستم­هاي انتقال ارزهاي رايج و ديجيتال، ووچرو پرفکت ماني است که ما در سام اکسچنجر از آنها براي انجام معاملات و انتقالات استفاده مي کنيم.

پرفکت ماني شرکتي مالي اعتباري، در کشور پاناما است که به دليل سادگي و کارايي بالايي که دارد از محبوبيت خوبي در بين کاربران جهان برخوردار شده است. جالب است بدانيد که تحريم هاي آمريکا، ايرانيان را از دسترسي به خدمات اين شرکت محروم نکرده است و در وب سايت اين سامانه بخشي براي فارسي زبانان نيز موجود است و شما مي توانيد به راحتي امور مربوط به خريد و فروش پرفکت ماني را از طريق سام اکسچنجر در اين سامانه انجام دهيد.

از مزيت هاي اين سامانه اين است که اشخاصي که در دريافت ارز از خارج از کشور و يا  پرداخت هاي ارزي به ساير نقاط جهان با مشکل مواجه هستند کمک شاياني مي کند، و در سايت پرفکت ماني هر کسي به راحتي مي تواند تبادلات مالي و ارزي خود را در بستر اينترنت انجام دهد.

شما در سام اکسچنجر، مي توانيد با امنيت بالا و بدون هيچ مشکلي به خريد و فروش پرفکت ماني و وچر پرفکت ماني بپردازيد.پيوستن به سام اکسچنجر کار سختي نيست و شما مي توانيد با داشتن حسابي در پرفکت ماني، در وب سايت سام اکسچنجر وارد شويد و با کمترين کارمزد به خريد و فروش پرفکت ماني بپردازيد. اين سايت معتبر فروش پرفکت ماني با کمترين قيمت با امنيت بالا خدمات ارزهاي ديجيتال را به کاربران عرضه مي کند.

ووچر پرفکت ماني چيست؟

ووچر پرفکت ماني يا e-Voucher در حقيقت نوعي کارت شارژ پرفکت ماني است که به مبلغ مشخصي اعتبار داشته و پس از پايان اعتبار، ديگر قابليت شارژ مجدد را ندارد. اين کارت هاي شارژ توسط دارندگان حساب پرفکت ماني قابل ايجاد هستند اما براي کساني که حساب پرفکت ماني ندارند نيز قابليت استفاده را دارند. در حقيقت ووچر پرفکت ماني، نوعي چک ديجيتالي بين المللي است که در اختيار شما قرار مي گيرد.

بستر امن براي خريد و فروش پرفکت ماني

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافي در خصوص تبادلات مالي و اعتباري بين المللي محلي مناسب براي انجام خريد و فروش پرفکت ماني و ووچر پرفکت ماني است. علاوه بر آن همانطور که گفته شد در اين سايت خدمات خريد و فروش پرفکت ماني به مشتريان ارائه مي شود. ما در وبسايت سام اکسچنجر براي اينکه شما درگير دردسرهاي خريد وچر پرفکت ماني و پرفکت ماني بپردازيم نشويد با قيمت ارزان ووچر و پرفکت ماني ارائه مي شود.

براي خريد و و فروش پرفکت ماني ، کافي است به وبسايت www.samexchanger.com مراجعه کنيد تا در کمترين زمان و با پرداخت کمترين قيمت بتوانيد تبادلات مالي خود را در پرفکت ماني انجام دهيد. در اين سايت فروش پرفکت ماني با کمترين قيمت و بالاترين امنيت اقدام مي شود. همچنين تمام اطلاعات هويتي شما نزد اين کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که اين سايت پايبند به قوانين جمهوري اسلامي ايران است و به هيچ وجه با سايت هاي شرط بندي و قماربازي همکاري نمي کند.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : معرفی,یکی,از,معتبر,ترین,وبسایت,های,خرید,و,فروش,پرفکت,مانی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت: 21:47

 

ريمل حجم دهنده فلورمار Precious curl mascara

برس ضخيم و خميده اين ريمل حجم دهنده باعث خواهد شد که مژه ها کمي فر شده و به خوبي از هم جدا شوند. اين ريمل مژه ها را حجيم تر کرده و همچنين تمام روز ماندگاري خواهد داشت. 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : ریمل,حجم,دهنده,فلورمار,Precious,curl,mascara, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 23:33

داربست و نصب روي سازه ساختمان

شرکت آهن ايرانيان علاوه براينکه تماميه نيازهاي شما پيمانکاران عزيزاز جمله  ميلگرد را فراهم مي کند.نصب و تحويل داربست در محل اجرايه پروژه را نيزه در دست اجرا دارد و مي توانيد با تکيه بر تکنسين ها و کارگرهاي زحمت کش شرکت آهن ايرانيان ديگر نگرانيه نصب پروژه را نداشته باشيد.

 

 

قيمت لوله داربست

قيمت لوله داربست داراي نوسانات بسيار شديدي در چند سال گذشته بوده است و مي توانيم به جرات بگوييم که تقريبا نصبت به پارسال قيمت لوله داربست  ،تيرآهن و غيره....سير صعودي به خود داشته و تا الان ادامه دارد.

 

قيمت نبشي درب کارخانه

قيمت نبشي و آهن آلات معمولا با نوسانات دلار تغيير مي کنند مي توانيم به جرات اعلام کنيم در حدود دو سال گذشته بيشترين حجم فشار بر بازار آهن کشور را داشتيم.

گوشت نبشي و سايز نبشي رابطه مستقيم با وزن و قميت آن دارد.

 

کاربرد نبشي

نبشي در صنايع بزرگ و کوچک کشور کاربرد هاي وسيعي دارد .يکي از پر کاربرد ترين قسمت هايي که هر روزه شاهده آن هستيم اين است که در آسانسورها به عنوان ريل براي جابجايي کابين آسانسور مي باشد.نبشي معمولا در جاهايي کاربرد دارد که حکم نگه دارنده را ريلي محکم براي بدنه  سازه را ايفا کند.

قيمت لوله گالوانيزه

لوله گالوانيزه در دو حالت گرم و سرد به بازار عرضه مي شود .شرکت آهن ايرانيان تماميه سفارشات شما عزيزان را به صورت کامل و بدون حتي يک روز تاخير به شما عزيزان تحويل ميدهد.

عوامل مختلفي قيمت لوله گالوانيزه تاثير دارند که از جمله يکي از آنها شرايط اقتصاديه کنوني مي باشد تحريم هاي نا جوانمردانه بر کشور اسلامي عزيزمان باعث شده قيمت ميلگرد، تير آهن،پروفيل، نبشي بسيار نوسان و بالا پايين داشته باشد.

 

مزاياي لوله گالوانيزه

يکي از مزايايي لوله گالوانيزه که اين نوع کالاي توليد شده را ارزشمند تر از لولهاي هم طراز خود مي کند عدم زنگ زدگي در برابر رطوبت و آب و هواي مرطوب مي باشد ودر مراکزي که محيط داراي رطوبت بسيار بالايي مي باشد و سطح لوله عايق حرارتي ندارد از اين نوع لوله استفاده مي شود گروه فني شرکت آهن ايرانيان با تکيه بر دانش روز دنيا هم اکنون براي شما عزيزان اين نويد را دارد که مي توانند براي خريد با اتکايه کامل از کارشناسان اين شرکت بهره بگيرند و بهترين انتخاب را داشته باشند.

انواع لوله آهن ايرانيان

لوله درزدار، مانيسمان،درزدار،داربست و..... را مي توانيد در هر نقطه از کشور که هستيد سفارش دهيد و در سريع ترين وقت براي شما تهيه و ارسال مي شود.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : میلگرد,و,انواع,تولیدات,صنایع,فولاد, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 12:52